- Παραδοσιακά αντικείμενα και Μαθηματικά
- Απαρίθμηση των αντικειμένων
- Δημιουργία πίνακα διπλής εισόδου
Οι εικόνες για τον πίνακα
- Σειροθέτηση ( Από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και αντίστροφα).
- Αντιστοίχιση ένα προς ένα
- Δημιουργία ντόμινο
Οι εικόνες για το ντόμινο
- Συνθέτω τις εικόνες
- Λαϊκή Παράδοση και Νέες Τεχνολογίες
Στα πλαίσια του προγράμματος μας,δημιούργησα παιχνίδια και σε ψηφιακή μορφή με τα παραδοσιακά αντικείμενα όπου τα παιδιά αντιστοιχούν τη σωστή λέξη με την εικόνα , παίζουν παιχνίδι μνήμης αλλά και κρεμάλα αφού συμβουλεύονται τον πίνακα αναφοράς της τάξης μας.
Παιχνίδι Αντιστοίχισης
Παιχνίδι μνήμης
Κρεμάλα
Ένωσε τα μισά κομμάτια
Παζλ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου