Σελίδες

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Το πρώτο μου βραβείο!!!!!!!!!

Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να δεχτώ το βραβείο για το blog μου από την εξαιρετική συνάδελφο Ροδιά Μιχαηλίδου , που ξεχωρίζει για το ήθος της και την εργατικότητά της,  και το blog της "Τα νηπιάκια ξε-μποκάρουν". Σε ευχαριστώ πολύ Ροδιά μου!!!!!

                                  
Τι είναι το βραβείο Liebster? 
Το "Liebster Award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν  ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟI

Α) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν  widget ή gadget

Β) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

Γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers  και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

Δ) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από  τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Συνέντευξη
1)Γιατί ξεκινήσατε το blog;
 Ο λόγος δημιουργίας του προσωπικού μου blog είναι η προσωπική μου ανάγκη για να μοιράζομαι κάποιες ιδέες μου  και δράσεις των μαθητών μου.

 2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει:
Με ενθουσιάζει ο τρόπος που με αντιμετωπίζουν τα παιδιά, η αθωότητά τους αλλά και η ενέργεια που λαμβάνω καθημερινά από τα παιδιά.

 3)Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιον τρόπο
Η επικοινωνία με τους υπόλοιπους bloggers με βοηθά να μοιράζομαι ιδέες και δράσεις.

4)Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
 Κυρίως για δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στη τάξη.

5)Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με τους υπόλοιπους bloggers;Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Φιλική σχέση σε "προσωπικό επίπεδο" έχω με λίγους συναδέλφους.Με τους περισσότερους μας ενώνει το διαδίκτυο.

6)Πως φαντάζεστε το blog σας σε δυο χρόνια;Τι θα θέλατε να δείτε να αλλάζει/να μεγαλώνει και με ποιο τρόπο;
Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει σε δυο χρόνια καταρχήν!!!!!!Θα ήθελα να μπορώ να αναρτώ περισσότερες δραστηριότητες!

7)Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Να ασχολούμαι με τους Η/Υ και να "ψάχνομαι" για καινούργια πράγματα και ιδέες!

8)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Όσο περισσότερο μπορώ!Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου!

9)Πώς γεννιούνται τα post σας;
Κυρίως μέσα από δραστηριότητες των παιδιών αλλά και μέσα από την ανάγκη μου να μοιραστώ νέα πράγματα

10)Ευχές για τον αναγνώστη
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια νέα χρονιά με υγεία, φαντασία και δημιουργικότητα!!!!

                                                         Τα  blog που προτείνω




5 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστώ για το βραβείο και για την τιμή που μου κάνετε.Μου δώσατε μεγάλη χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΤΣΑ! ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ !!!!!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου! Σου εύχομαι κέθε επιτυχία παντού και εύχομαι να τα πούμε από κοντά! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώωωωωωωωωωωω πολύ Λίτσα !!!!!
    μεγάλη μου χαρά και τιμή, βραβειάκι από τα νήπια εν δράσει !!!!!!
    καλή και δημιουργική συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή